Hospitality, gastvrijheid in een schone omgeving

Hotels en restaurants vereisen schone en frisse kamers, ruimtes, keukens, badkamers, toiletten en vloeren.
Het oordeel van de klant is genadeloos: is uw hotel/restaurant niet schoon, dan zal de klant niet terugkeren!
Gastvrijheid, welbevinden, representatie: drie woorden die samenvallen met het woord SCHOON!
Dagelijks schoonmaken is een ‘must’ in hotels en restaurants en draagt bij aan de tevredenheid van uw gasten die graag bij u terugkomen.

Know how van materialen en schoonmaakproducten
In hotels en restaurants wordt vaak gewerkt met meerdere soorten materialen die onder andere verwerkt zijn in kamers, vloeren, liften, trappenhuizen, wanden, sanitair etc. Het reinigen van materialen zoals harde vloeren, marmer, glas, tegels, linoleum, koper en RVS vraagt om een gespecialiseerde aanpak. Met de juiste (materialen-)kennis, toewijding, ervaring, apparatuur en schoonmaakmiddelen zorgen wij ervoor dat uw hotel en restaurant dagelijks in een perfecte conditie blijven.
Zodat u met een gerust hart uw nieuwe gasten weer fris en gastvrij kunt ontvangen!

Een greep uit onze hospitality dienstverlening:

– reinig
– huismeester
– telefoniste
– receptionisteing van guest-rooms
– gastvrouw